"Yap gitsin!" derdi firma kurucumuz Dr. Friedrich Jungheinrich. Bunda günümüze kadar şirket kültürümüz ve servis hizmetlerine olan talebimiz yansımaktadır: Herhangi bir işe girişen, müşterileri ve kendisi için sorumluluk alır.
Gerçek ortaklık ve sadakat, Dr. Friedrich Jungheinrich şirketimizi bunun üzerine kurmuştur. Bu değerler günümüze kadar geçerlidir ve en üstün önceliğimizdir. İster müşteri, ister tedarikçi ya da isterse çalışan olsun: Jungheinrich uzun vadeli, sürdürülebilir ve dürüst ilişkilere güvenir. Bunlar, bunların içinden esnek ve işletmenize özel olarak seçebileceğiniz geniş bir servis ürünleri ve çözüm çeşitliliği tarafından taşınır.
Güncel olarak %98 oranında servis seviyesi sunuyoruz ve branşımızdaki temel ölçütü ortaya koyuyoruz. Servis ağımız dünya çapında 4.700 yetkili müşteri hizmetleri teknisyenini kapsamaktadır. Bu sayede en kısa zamanda her yerde sizin yanınızda olabiliriz.
Araç ve sistem servisimizin yanı sıra size lojistik taleplerinizin analizi ve optimizasyonunda destek ve danışmanlık sunuyoruz (örn. malzeme akışında, filonuzun veya depo sisteminizin yönetiminde). Çalışma ortamları ve çalışanlarınızın görevleri de bizim için aynı şekilde önemlidir. Bunun için biz, içine tüm deneyimlerimizi ve çözüm yetkinliğimizi kattığımız kapsamlı eğitimler oluşturduk. Bunlar sürücü ve sipariş toplama eğitimlerinden doğru akü yönetimi ve güvenlik kurslarına kadar uzanmaktadır.
Bir şeye her zaman güvenebilirsiniz: İster büyük ya da isterse küçük işletme olsun; Jungheinrich, başarılı olmak için ihtiyacınız olan en doğru servis ürününü teslim eder. Üstelik dünya çapında aynı üstün kalitede.
Servis performanstan çok daha fazlasıdır.
Başka sorularınız var mı?